Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коник, Х. І. | - |
dc.contributor.author | Добош, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T12:48:12Z | - |
dc.date.available | 2025-02-12T12:48:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12393 | - |
dc.description | Коник, Х. І. Медіасоціалізація дітей дошкільного віку / Х. І. Коник, О. М. Добош // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.59-62. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено проблему соціалізації дітей дошкільного віку засобами масової інформації. Окреслено засоби масової інформації: пресу, радіо, телебачення, комп'ютер, інформаційнокомунікаційні технології, Інтернет, рекламу та їх позитивний і негативний вплив на дітей дошкільного віку. Визначено, що соціалізація дітей відбувається через дію факторів, які активно впливають на їхній розвиток. Оскільки ці фактори динамічні, то змінюється їх частка у процесі соціалізації дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | засоби масової інформації | uk_UA |
dc.subject | мас-медіа | uk_UA |
dc.subject | медіа-соціалізація | uk_UA |
dc.subject | реклама | uk_UA |
dc.subject | комп'ютер | uk_UA |
dc.subject | технології | uk_UA |
dc.title | Медіасоціалізація дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Media_socialization_of_preschool_children.pdf | Медіасоціалізація дітей дошкільного віку | 812.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.