Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorЛуца, Крістіан Юрійович-
dc.date.accessioned2025-02-11T12:40:33Z-
dc.date.available2025-02-11T12:40:33Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12386-
dc.descriptionІванова В.В., Луца К.Ю. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основа їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів / В.В. Іванова , К.Ю. Луца // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.14-19uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значущості розвитку емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основи їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів. Емоційний інтелект розглядається як інтегративна якість особистості, яка поєднує когнітивні, емоційні та соціальні компоненти, забезпечуючи здатність розпізнавати, розуміти та управляти власними й чужими емоціями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУжгородuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectздобувачі педагогічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основа їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMOTIONAL_DEVELOPMENT.pdfРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЗДОБУВАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЯК ОСНОВА ЇХНЬОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.