Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12386
Назва: Розвиток емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основа їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Луца, Крістіан Юрійович
Ключові слова: емоційний інтелект
здобувачі педагогічних спеціальностей
готовність до професійної діяльності
особистісно-діяльнісний підхід
професійна підготовка
Дата публікації: 2025
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значущості розвитку емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основи їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів. Емоційний інтелект розглядається як інтегративна якість особистості, яка поєднує когнітивні, емоційні та соціальні компоненти, забезпечуючи здатність розпізнавати, розуміти та управляти власними й чужими емоціями.
Опис: Іванова В.В., Луца К.Ю. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів педагогічних спеціальностей як основа їхньої готовності до професійної діяльності в умовах сучасних викликів / В.В. Іванова , К.Ю. Луца // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.14-19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12386
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EMOTIONAL_DEVELOPMENT.pdfРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЗДОБУВАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЯК ОСНОВА ЇХНЬОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.