Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385
Назва: | Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою |
Автори: | Барчі, Беата Василівна Попп, Д. В. |
Ключові слова: | аудіювання мовленнєва діяльність мовленнєва компетенція |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як виду мовленнєвої діяльності. |
Опис: | Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological_features_of_learning_to_listen_in_a_foreign_language.pdf | Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою | 804.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.