Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385
Название: Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Попп, Д. В.
Ключевые слова: аудіювання
мовленнєва діяльність
мовленнєва компетенція
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як виду мовленнєвої діяльності.
Описание: Барчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_features_of_learning_to_listen_in_a_foreign_language.pdfПсихологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою804.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.