Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12382
Назва: Психологічні аспекти реалізації педагогіки партнерства в умовах воєнного стану
Автори: Барчій, Магдалина Степанівна
Воронова, О. Ю.
Драгун, О. В.
Ключові слова: партнерство
спілкування
педагогіка партнерства
партнерська взаємодія
освітній процес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто проблему педагогіки партнерства. Проаналізовано психологічні засади партнерської взаємодії учасників освітнього процесу, її особливості під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану.
Опис: Барчій, М. С. Психологічні аспекти реалізації педагогіки партнерства в умовах воєнного стану / М. С. Барчій, О. Ю. Воронова, О. В. Драгун // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.3-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12382
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_aspects_of_implementing_partnership_pedagogy_in_martial_law.pdfПсихологічні аспекти реалізації педагогіки партнерства в умовах воєнного стану816.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.