Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381
Назва: | Позитивне ставлення до природи як результат формуванняприродничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | діти дошкільного віку природне довкілля компетентність природничо-екологічна компетентність дитини дошкільноговіку позитивне ставлення дитин дошкільного віку до природи екологічне виховання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку. |
Опис: | Іванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_positive_attitude.pdf | Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку | 645.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.