Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381
Назва: Позитивне ставлення до природи як результат формуванняприродничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: діти дошкільного віку
природне довкілля
компетентність
природничо-екологічна компетентність дитини дошкільноговіку
позитивне ставлення дитин дошкільного віку до природи
екологічне виховання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в обгрунтуванні позитивного ставленнядо природи як результату формування природничо-екологічної компетентностіу дітей дошкільного віку та конкретизуєтьсяу завданняхнауковогопошуку:проаналізувати сучасні підходи до екологічної освіти та виховання дітейдошкільного віку; схарактеризувати феномен природничо-екологічноїкомпетентності дітей дошкільного віку та позитивного ставлення до природи;довести, що позитивне ставлення до природи є результатом сформованостіприродничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку.
Опис: Іванова В.В., Атрощенко Т.О. Позитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / В.В. Іванова ,Т.О. Атрощенко // Педагогічна Академія: наукові записки . - № 13 (2024)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12381
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_positive_attitude.pdfПозитивне ставлення до природи як результат формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку645.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.