Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКачур, Мирослава Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-28T07:32:59Z-
dc.date.available2018-02-28T07:32:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226-
dc.descriptionКачур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectготовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльностіen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectакмеологічний підхідen_US
dc.subjectтворча діяльністьen_US
dc.titleТеоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pfto_2016_51_26.pdfТеоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності342.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.