Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226| Назва: | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 
| Автори: | Качур, Мирослава Михайлівна | 
| Ключові слова: | інноваційна діяльність готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності професійна підготовка акмеологічний підхід творча діяльність | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття. | 
| Опис: | Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pfto_2016_51_26.pdf | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 342.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

