Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Titel: Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності
Autoren: Качур, Мирослава Михайлівна
Stichwörter: інноваційна діяльність
готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності
професійна підготовка
акмеологічний підхід
творча діяльність
Erscheinungsdatum: 2016
Zusammenfassung: Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття.
Beschreibung: Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Pfto_2016_51_26.pdfТеоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності342.71 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.