Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226| Titel: | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 
| Autoren: | Качур, Мирослава Михайлівна | 
| Stichwörter: | інноваційна діяльність готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності професійна підготовка акмеологічний підхід творча діяльність | 
| Erscheinungsdatum: | 2016 | 
| Zusammenfassung: | Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття. | 
| Beschreibung: | Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226 | 
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | 
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pfto_2016_51_26.pdf | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 342.71 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen | 
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

