Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12259
Назва: Сучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу
Автори: Головачко, Василь Михайлович
Гулянич, В. І.
Бродович, Юрій Романович
Ключові слова: конкурентне планування
стратегія
оцінка
інтеграція кількісних та якісних показників
дії конкурентів
ринкові тенденції
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Класичною основою гнучкості будь-яких стратегій є оцінка. У цьому контексті особливе значення має саме розробка та впровадження комплексних підходів до оцінки сукупності дій і рішень, які бізнес приймає для досягнення конкурентних переваг на ринку та забезпечення стабільного попиту на свою продукцію і послуги в умовах конкуренції. Відтак, метою цієї статті є аналіз сучасних підходів до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу з акцентом на їх гнучкість, адаптивність та здатність забезпечувати стійкість конкурентних переваг. У межах дослідження звернуто увагу на те, що дотримання принципів комплексної оцінки повністю забезпечується через різноманітні оцінювальні підходи, які охоплюють або дозволяють інтегрувати гнучкі параметри, що забезпечують синтез даних про внутрішні ресурси конкурентних стратегій бізнесу, поведінку споживачів, дії конкурентів, ринкові тенденції та інновації. Серед основних підходів, що реалізують завдання всебічного та системного аналізу і синтезу даних, ми виділили параметричні моделі, що базуються на сталих перспективах. Серед них: модель tableau de bord, модель збалансованої системи показників, модель "Піраміда ефективності", модель Ер2м, модель "Квантового вимірювання досягнень", модель Лоренца Мейсела та модель "Ділове вікно управління". Доцільність виділення цього підходу зумовлена тим, що, згідно з характеристиками зазначених моделей, кожна з них є багатомірною структурою, яка об'єднує напрями, здатні забезпечити формування повного і точного переліку параметрів, важливих для розуміння змісту застосовуваних бізнесом конкурентних стратегій. Серед додаткових підходів, що здатні забезпечити виконання завдань системного аналізу конкурентних стратегій бізнесу, ми окреслили такі, що базуються на змінних і гнучких перспективах (орієнтирах, через які здійснюється процес пошуку оцінки). Це, зокрема, "Ернст & Янг", "Катерпіллар", "Хьюлетт-Паккард", "Джайкейс". Доцільність виділення цього підходу зумовлена тим, що, згідно з характеристиками зазначених моделей, вони не обмежені конкретними перспективами, відтак відкриті до трансформацій, які визначають багатомірність відображення змісту конкурентних стратегій через врахування специфічних умов і потреб бізнесу.
Опис: Головачко В. М. Сучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу / В. М. Головачко, В. І. Гулянич, Ю. Р. Бродович // Інвестиції: практика та досвід. - № 1/2025. - С. 127-132
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12259
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_ approaches_ to_ comprehensive.pdfСучасні підходи до комплексної оцінки конкурентних стратегій бізнесу1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.