Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-12T10:15:05Z-
dc.date.available2025-01-12T10:15:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248-
dc.descriptionТовканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с.uk_UA
dc.description.abstractУ посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectінклюзивної освітиuk_UA
dc.subjectсоціокультурний контекстuk_UA
dc.subjectдосвід зарубіжних країнuk_UA
dc.subjectнормативно-правове забезпеченняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleІнклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчальний посібник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdfІнклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу2.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.