Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248| Назва: | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 
| Автори: | Товканець, Ганна Василівна Лалак, Наталія Володимирівна | 
| Ключові слова: | інклюзивної освіти соціокультурний контекст досвід зарубіжних країн нормативно-правове забезпечення освітній процес | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Мукачево: МДУ | 
| Короткий огляд (реферат): | У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. | 
| Опис: | Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 | 
| Розташовується у зібраннях: | Навчальний посібник | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdf | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 2.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

