Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Назва: Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Ключові слова: інклюзивної освіти
соціокультурний контекст
досвід зарубіжних країн
нормативно-правове забезпечення
освітній процес
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам.
Опис: Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Розташовується у зібраннях:Навчальний посібник

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdfІнклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу2.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.