Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248| Название: | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 
| Авторы: | Товканець, Ганна Василівна Лалак, Наталія Володимирівна | 
| Ключевые слова: | інклюзивної освіти соціокультурний контекст досвід зарубіжних країн нормативно-правове забезпечення освітній процес | 
| Дата публикации: | 2021 | 
| Издательство: | Мукачево: МДУ | 
| Краткий осмотр (реферат): | У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. | 
| Описание: | Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 | 
| Располагается в коллекциях: | Навчальний посібник | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdf | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 2.52 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

