Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248
Titel: | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу |
Autoren: | Товканець, Ганна Василівна Лалак, Наталія Володимирівна |
Stichwörter: | інклюзивної освіти соціокультурний контекст досвід зарубіжних країн нормативно-правове забезпечення освітній процес |
Erscheinungsdatum: | 2021 |
Herausgeber: | Мукачево: МДУ |
Zusammenfassung: | У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування інклюзивної освіти; окреслено новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами та стратегії успішного впровадження інклюзивної практики; описано роль та значущість роботи команди супроводу і батьківського впливу у процесі інклюзії. У навчально-методичному виданні подано цікаві ідеї, поради, дидактичний матеріал до психолого-педагогічного супроводу дітей з різними нозологіями. Рекомендовано майбутнім фахівцям педагогічного профілю, педагогам-практикам сучасного закладу загальної середньої освіти, батькам. |
Beschreibung: | Товканець Г.В., Лалак Н.В. Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу. Навчально-методичний посібник. Мукачево: Редакційно-видавничий центр МДУ, 2021. – 80с. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12248 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчальний посібник |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Inclusive_ education _general_ model_ and_ principles.pdf | Інклюзивна освіта: загальна модель і засади організації освітнього процесу | 2.52 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.