Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, А.-
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2024-12-31T11:28:56Z-
dc.date.available2024-12-31T11:28:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200-
dc.descriptionСидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectбанківська установаuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Love_brand_and_love_mark_as_tools_for_forming_competitive_advantages_of_banking_institutions.pdfLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ698.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.