Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Назва: Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ
Автори: Сидоренко, А.
Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: конкурентні переваги
банківська установа
міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Сидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Love_brand_and_love_mark_as_tools_for_forming_competitive_advantages_of_banking_institutions.pdfLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ698.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.