Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Название: Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ
Авторы: Сидоренко, А.
Бора, Наталія Юріївна
Ключевые слова: конкурентні переваги
банківська установа
міжнародні конференції
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Сидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Love_brand_and_love_mark_as_tools_for_forming_competitive_advantages_of_banking_institutions.pdfLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ698.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.