Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Titel: Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ
Autoren: Сидоренко, А.
Бора, Наталія Юріївна
Stichwörter: конкурентні переваги
банківська установа
міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Сидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Love_brand_and_love_mark_as_tools_for_forming_competitive_advantages_of_banking_institutions.pdfLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ698.05 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.