Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Title: Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ
Authors: Сидоренко, А.
Бора, Наталія Юріївна
Keywords: конкурентні переваги
банківська установа
міжнародні конференції
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Сидоренко, А. Love brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ / А. Сидоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.371-374.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12200
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Love_brand_and_love_mark_as_tools_for_forming_competitive_advantages_of_banking_institutions.pdfLove brand та love mark як інструменти формування конкурентних переваг банківських установ698.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.