Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12196
Назва: Маркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни
Автори: Гладинець, А.
Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Гладинець, А. Маркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни / А. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.356-359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12196
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_research_of_the_pharmaceutical_services_market_in_conditions_of_challenges_and_war.pdfМаркетингові дослідження ринку фармацевтичних послуг в умовах викликів та війни682.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.