Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorІльїна, В. Р.-
dc.date.accessioned2024-12-31T10:50:38Z-
dc.date.available2024-12-31T10:50:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194-
dc.descriptionБора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectдеперсоналізаціяuk_UA
dc.subjectМіжнародні конференціїuk_UA
dc.titleІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Influencer_marketing_as_a_tool_for_personalization_and_audience_engagement.pdfІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії754.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.