Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Назва: Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Ільїна, В. Р.
Ключові слова: деперсоналізація
Міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Бора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Influencer_marketing_as_a_tool_for_personalization_and_audience_engagement.pdfІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії754.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.