Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Название: Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Ільїна, В. Р.
Ключевые слова: деперсоналізація
Міжнародні конференції
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Бора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Influencer_marketing_as_a_tool_for_personalization_and_audience_engagement.pdfІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії754.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.