Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Titel: Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Ільїна, В. Р.
Stichwörter: деперсоналізація
Міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Бора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Influencer_marketing_as_a_tool_for_personalization_and_audience_engagement.pdfІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії754.24 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.