Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Title: Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Ільїна, В. Р.
Keywords: деперсоналізація
Міжнародні конференції
Issue Date: 2024
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Бора, Н. Ю. Інфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії / Н. Ю. Бора, В. Р. Ільїна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.351-354.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12194
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Influencer_marketing_as_a_tool_for_personalization_and_audience_engagement.pdfІнфлюенс-маркетинг як інструмент персоналізації та залучення аудиторії754.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.