Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Назва: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, Валерія
Ключові слова: welfare
добробут
human development
людський розвиток
strategic change
стратегічні зміни
social marketing
соціальний маркетинг
socially oriented marketing
соціально орієнтований маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Bratislava
Короткий огляд (реферат): Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant.За сучасних умов трансформації економічної системи і пошук нових форм управління загальної спрямованості вітчизняних підприємств про стратегію соціально відповідального бізнесу стає все більш актуальним.
Опис: Максименко Д.В., Ліба Н.С., Торіна В. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д.В. Максименко, Н.С. Ліба , В. Торіна // National Health as Determinant of Sustainable Development of Society. Editors: Nadiya DUBROVINA & Stanislav FILIP. Monograph. School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021. С.747-756
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_social.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.