Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Название: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Авторы: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, Валерія
Ключевые слова: welfare
добробут
human development
людський розвиток
strategic change
стратегічні зміни
social marketing
соціальний маркетинг
socially oriented marketing
соціально орієнтований маркетинг
Дата публикации: 2021
Издательство: Bratislava
Краткий осмотр (реферат): Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant.За сучасних умов трансформації економічної системи і пошук нових форм управління загальної спрямованості вітчизняних підприємств про стратегію соціально відповідального бізнесу стає все більш актуальним.
Описание: Максименко Д.В., Ліба Н.С., Торіна В. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д.В. Максименко, Н.С. Ліба , В. Торіна // National Health as Determinant of Sustainable Development of Society. Editors: Nadiya DUBROVINA & Stanislav FILIP. Monograph. School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021. С.747-756
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_of_social.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.