Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Title: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Authors: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, Валерія
Keywords: welfare
добробут
human development
людський розвиток
strategic change
стратегічні зміни
social marketing
соціальний маркетинг
socially oriented marketing
соціально орієнтований маркетинг
Issue Date: 2021
Publisher: Bratislava
Abstract: Under modern conditions of economic system transformation and searching of new management forms overall orientation of domestic enterprises on socially responsible business strategy is becoming increasingly relevant.За сучасних умов трансформації економічної системи і пошук нових форм управління загальної спрямованості вітчизняних підприємств про стратегію соціально відповідального бізнесу стає все більш актуальним.
Description: Максименко Д.В., Ліба Н.С., Торіна В. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д.В. Максименко, Н.С. Ліба , В. Торіна // National Health as Determinant of Sustainable Development of Society. Editors: Nadiya DUBROVINA & Stanislav FILIP. Monograph. School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021. С.747-756
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12186
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_social.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.