Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-12-26T08:44:20Z-
dc.date.available2024-12-26T08:44:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12139-
dc.descriptionО. І. Чекан Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей з аутистичними порушеннями / О. І. Чекан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - № 5 (364) 2024. - С. 101-107uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається мовленнєво-ігрова діяльність як ефективний засіб розвитку зв’язного мовлення в дітей з аутистичними порушеннями. Авторка підкреслює, що мовленнєво-ігрова діяльність є комплексним процесом, який об’єднує психічні, лінгвістичні, психологічні та педагогічні аспекти. Основна увага приділяється аналізу взаємозв’язку між ігровою та комунікативно-мовленнєвою діяльністю, а також можливостям інтеграції означених видів діяльності для стимулювання мовленнєвого розвитку дітей з аутизмом. Стаття розкриває наукові погляди різних дослідників, як-от Л. Виготський, Л. Калмикова, А. Богуш та інші, щодо сутності мов-леннєво-ігрової діяльності. Також обговорюються різні підходи до її реалізації, зокрема психо-логічний, лінгвістичний, естетичний і лінгводидактичний аспекти. Увага акцентується на тому, що мовленнєво-ігрова діяльність, окрім мовленнєвого розвитку, сприяє також формуванню соціальних навичок та інтеграції дітей з аутистичними порушеннями в суспільство.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectаутичне порушенняuk_UA
dc.subjectзв'язне мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєво-ігрової діяльностіuk_UA
dc.subjectкорекційна педагогікаuk_UA
dc.titleМовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей з аутистичними порушеннямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Speech_play _activities_ as_ a_ means _of_ developing.pdfМовленнєво-ігрова діяльність як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей з аутистичними порушеннями700.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.