Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-12-23T10:32:51Z-
dc.date.available2024-12-23T10:32:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101-
dc.descriptionТовканець Г.В., Кравченко Т. М. Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії.– Мукачево: Редакційно видавничий центр МДУ, 2022. – 180 с.uk_UA
dc.description.abstractУ монографії представлено результати наукового дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії. Вивчено нормативно-правові засади вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу в європейському освітньому просторі, обґрунтовано особливості підготовки фахівців з маркетингу у формальній і неформальній освіті, визначено перспективи використання конструктивних ідей британського досвіду підготовки фахівців з маркетингу в українському освітньому просторі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectмонографіяuk_UA
dc.subjectпідготовка фахівцівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectВеликобританіяuk_UA
dc.titleТеоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританіїuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_ foundations_ of _specialist_ training.pdfТеоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії2.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.