Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101
Назва: Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: монографія
підготовка фахівців
маркетинг
Великобританія
Дата публікації: 2022
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено результати наукового дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців з маркетингу у Великобританії. Вивчено нормативно-правові засади вдосконалення професійної підготовки фахівців з маркетингу в європейському освітньому просторі, обґрунтовано особливості підготовки фахівців з маркетингу у формальній і неформальній освіті, визначено перспективи використання конструктивних ідей британського досвіду підготовки фахівців з маркетингу в українському освітньому просторі.
Опис: Товканець Г.В., Кравченко Т. М. Теоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії.– Мукачево: Редакційно видавничий центр МДУ, 2022. – 180 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12101
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical_ foundations_ of _specialist_ training.pdfТеоретичні засади підготовки фахівців із маркетингу у Великобританії2.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.