Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Назва: | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія |
Автори: | Товканець, Ганна Василівна |
Ключові слова: | нова грамотність ключові компетентності реформування початкової освіти монографія |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Ужгород |
Короткий огляд (реферат): | У монографії представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю у початковій освіті, докторантам, аспірантам та здобувачам вищої освіти педагогічних спеціальностей, зокрема спеціальності 013 «Початкова освіта», вчителям початкових класів, усім, хто цікавиться сучасними проблемами початкової освіти і розвитку ключових компетентностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку. |
Опис: | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія / За заг. ред. Г. В. Товканець. – Ужгород: РІК-У, 2022. – 248 с |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083 |
Розташовується у зібраннях: | Монографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
new_literacy.pdf | Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформу- вання початкової освіти: монографія | 4.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.