Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Назва: Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: нова грамотність
ключові компетентності
реформування початкової освіти
монографія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю у початковій освіті, докторантам, аспірантам та здобувачам вищої освіти педагогічних спеціальностей, зокрема спеціальності 013 «Початкова освіта», вчителям початкових класів, усім, хто цікавиться сучасними проблемами початкової освіти і розвитку ключових компетентностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку.
Опис: Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія / За заг. ред. Г. В. Товканець. – Ужгород: РІК-У, 2022. – 248 с
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
new_literacy.pdfНова грамотність і ключові компетентності в умовах реформу- вання початкової освіти: монографія4.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.