Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Название: Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Ключевые слова: нова грамотність
ключові компетентності
реформування початкової освіти
монографія
Дата публикации: 2022
Издательство: Ужгород
Краткий осмотр (реферат): У монографії представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу кафедри теорії та методики початкової освіти Мукачівського державного університету щодо модернізації початкової освіти. Адресується фахівцям, які займаються науковою і професійно-педагогічною діяльністю у початковій освіті, докторантам, аспірантам та здобувачам вищої освіти педагогічних спеціальностей, зокрема спеціальності 013 «Початкова освіта», вчителям початкових класів, усім, хто цікавиться сучасними проблемами початкової освіти і розвитку ключових компетентностей особистості у відповідності до європейських стандартів соціально-економічного сталого розвитку.
Описание: Нова грамотність і ключові компетентності в умовах реформування початкової освіти: монографія / За заг. ред. Г. В. Товканець. – Ужгород: РІК-У, 2022. – 248 с
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12083
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
new_literacy.pdfНова грамотність і ключові компетентності в умовах реформу- вання початкової освіти: монографія4.65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.