Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082
Название: Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: підготовка майбутніх учителів
початкова школа
робота з учнями
міжкультурний простір Закарпаття
монографія
Дата публикации: 2022
Издательство: Запоріжжя
Краткий осмотр (реферат): Здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи (спеціальність 013 Початкова освіта) до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття. Уперше розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка базується на полі- парадигмальному, системному, культурологічному, особистісно-діяльнісному, компетентнісному підходах і закордонному та вітчизняному досвіді професійної підготовки в умовах сучасної освітньої парадигми та з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти.
Описание: Молнар, Т. Теорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія / Т. Молнар. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2022. - 484 с
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12082
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theory_and_practice_of_training.pdfТеорія та практика підготовки майбутніх учителів початкової школи для роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття : монографія4.46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.