Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032
Назва: | Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні |
Автори: | Чекан, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта особливі освітні потреби закони України дошкільна освіта інклюзив ні групи корекційно-розвиткова діяльність педагогічні інновації інформаційно-комунікаційні технології діти з аутизмом аутичний спектр цифровізація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Ужгород |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу особливостей інклюзивної освіти в Україні, зокрема її впровадженню в закладах дошкільної освіти для дітей з аутистичними порушеннями. Основна увага приділяється використанню цифровізації як ефективного засобу для підтримки та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Автор розглядає нормативно-правову базу, яка регламентує інклюзивну освіту в Україні, включаючи закони «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про охорону дитинства», «Про соціальні послуги» та інші. |
Опис: | Чекан, Оксана Іванівна Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні / Оксана Іванівна Чекан // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи : науковий журнал / гол. ред. Стеблюк С.В. - Ужгород : ВД "Гельветика", 2024. - № 3. - С. 48-54 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12032 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
THE_ROLE_OF_DIGITALIZATION.pdf | Роль цифровізації у підтримці інклюзивної освіти дітей дошкільного віку з аутистичними порушеннями в Україні | 790.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.