Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031
Назва: Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Ключові слова: комп’ютерно-орієнтоване навчання
комп’ютерно-орієнтовані завдання
активізація
пізнавальна активність
варіативність навчання
індивідуалізація навчання
диференціація навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Суми
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються переваги застосування комп’ютерного навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, значне розширення навчальної інформації, активізація пізнавальної активності, удосконалення практичних умінь і навичок, варіативність навчання, індивідуалізація і диференціація навчання
Опис: екан, О. І. Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань / О. І. Чекан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : Науковий журнал / Гол. редактор Сбруєва А.А. - Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. - №1(35). - С.271-279
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RESEARCH_SYSTEM.pdfСистема дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань725.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.