Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031
Назва: | Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань |
Автори: | Чекан, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | комп’ютерно-орієнтоване навчання комп’ютерно-орієнтовані завдання активізація пізнавальна активність варіативність навчання індивідуалізація навчання диференціація навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Суми |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються переваги застосування комп’ютерного навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, значне розширення навчальної інформації, активізація пізнавальної активності, удосконалення практичних умінь і навичок, варіативність навчання, індивідуалізація і диференціація навчання |
Опис: | екан, О. І. Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань / О. І. Чекан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : Науковий журнал / Гол. редактор Сбруєва А.А. - Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. - №1(35). - С.271-279 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12031 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
RESEARCH_SYSTEM.pdf | Система дослідження та класифікація комп'ютерно-орієнтованих завдань | 725.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.