Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030
Название: | Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
Авторы: | Чекан, Оксана Іванівна Барна, Христина Василівна Березюк, Б. А. |
Ключевые слова: | ай-трекінг дитина особливі освітні потреби |
Дата публикации: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Актуальність дослідження є безперечною, оскільки сьогодні є багато дітей з особливими освітніми потребами, які не мають можливості отримувати освітні послуги без використання ІКТ. Проаналізовано нормативну базу України та праці науковців щодо використання ІКТ у роботі з особливими дітьми. Мета статті – проаналізувати види ай-трекерів, що були розроблені компанією “Tobii Dynavox”, обґрунтувати особливості та методику використання технології ай-трекінг (окулогафії) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Автори акцентують увагу на ай-трекерах. |
Описание: | Чекан, О. І. Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. І. Чекан, Х. В. Барна, Б. А. Березюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 39. - С. 100-105. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodology _for_ using _innovative_ eye_tracking.pdf | Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами | 1.3 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.