Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-12-09T08:01:14Z-
dc.date.available2024-12-09T08:01:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12019-
dc.descriptionЧекан, О. І. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП / О. І. Чекан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип. 93. - С. 132-136.uk_UA
dc.description.abstractПублікація присвячена аналізу зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дошкільній освіті під час освітнього процесу з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Зокрема, зосереджено увагу на країни: Північна Ірландія, Великобританія (Шотландія), Канада, Малайзія та Сполу́ чені Шта́ ти Аме́ рики (США). Для прикладу, у Малайзії та Сполу́ чених Шта́ тах Аме́рики, для ІКТ-підтримки інклюзивного освітнього процесу в застосуванні доповненої реальності, рекомендовано використанням саме хмарних технологій. У Канаді започатковано стратегічний проєкт загальнодержавного значення під назвою «Цифрова Канада 150» (Digital Canada 150), який сприяє створенню «процвітаючої, цифрової Канади» (thriving, digital Canada). У публікації закцентовано увагу також на дослідження вітчизняних науковців. Дана публікація охоплює дослідження, що включають використання спеціального програмного забезпечення, ігрових програм, веб-ресурсів та мультимедійних матеріалів для підтримки розвитку дітей з ООП. Автори зосереджуються на педагогічних цілях, які досягаються через використання ІКТ, таких як стимулювання креативності, розвиток проблемного мислення та підвищення інтерактивності освітнього процесу. Результати дослідження демонструють перспективи впровадження інноваційних підходів у дошкільну освіту дітей з ООП, сприяючи розвитку інклюзивної освіти у суспільство. Ця публікація слугує важливим джерелом інформації для педагогів, дослідників і фахівців, які працюють у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та цікавляться використанням ІКТ в дошкільній освіті та в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Результати досліджень свідчать про потенціал і переваги використання ІКТ в дошкільній освіті дітей з ООП. Інноваційні підходи, які базуються на використанні цих технологій, сприяють розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectвикористання ІКТuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectспеціальне програмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectігрові програмиuk_UA
dc.subjectвеб-ресурсиuk_UA
dc.subjectмультимедійні матеріалиuk_UA
dc.titleЗарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООПuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Foreign _experience_ in_ using_ information.pdfЗарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП773.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.