Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12019
Title: | Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП |
Authors: | Чекан, Оксана Іванівна |
Keywords: | зарубіжний досвід інформаційно-комунікативні технології дошкільна освіта діти з особливими освітніми потребами використання ІКТ інклюзивна освіта спеціальне програмне забезпечення ігрові програми веб-ресурси мультимедійні матеріали |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Київ |
Abstract: | Публікація присвячена аналізу зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дошкільній освіті під час освітнього процесу з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Зокрема, зосереджено увагу на країни: Північна Ірландія, Великобританія (Шотландія), Канада, Малайзія та Сполу́ чені Шта́ ти Аме́ рики (США). Для прикладу, у Малайзії та Сполу́ чених Шта́ тах Аме́рики, для ІКТ-підтримки інклюзивного освітнього процесу в застосуванні доповненої реальності, рекомендовано використанням саме хмарних технологій. У Канаді започатковано стратегічний проєкт загальнодержавного значення під назвою «Цифрова Канада 150» (Digital Canada 150), який сприяє створенню «процвітаючої, цифрової Канади» (thriving, digital Canada). У публікації закцентовано увагу також на дослідження вітчизняних науковців. Дана публікація охоплює дослідження, що включають використання спеціального програмного забезпечення, ігрових програм, веб-ресурсів та мультимедійних матеріалів для підтримки розвитку дітей з ООП. Автори зосереджуються на педагогічних цілях, які досягаються через використання ІКТ, таких як стимулювання креативності, розвиток проблемного мислення та підвищення інтерактивності освітнього процесу. Результати дослідження демонструють перспективи впровадження інноваційних підходів у дошкільну освіту дітей з ООП, сприяючи розвитку інклюзивної освіти у суспільство. Ця публікація слугує важливим джерелом інформації для педагогів, дослідників і фахівців, які працюють у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та цікавляться використанням ІКТ в дошкільній освіті та в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Результати досліджень свідчать про потенціал і переваги використання ІКТ в дошкільній освіті дітей з ООП. Інноваційні підходи, які базуються на використанні цих технологій, сприяють розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП). |
Description: | Чекан, О. І. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП / О. І. Чекан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. - Київ : ВД "Гельветика", 2023. - Вип. 93. - С. 132-136. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12019 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Foreign _experience_ in_ using_ information.pdf | Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП | 773.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.