Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГедеон (Кравченко), Марина Юліївна-
dc.date.accessioned2024-12-09T07:51:34Z-
dc.date.available2024-12-09T07:51:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12018-
dc.descriptionЧекан, О. Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. Чекан, М.Ю. Гедеон (Кравченко) // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми , 2021. - Випуск 62. - С. 206-214uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено дидактичну модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Модель обіймає три етапи: когнітивно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, креативно-інформаційний. Метою першого етапу було уточнення знань студентів про функції і роботу з комп’ютером у власній і навчальній діяльності та ознайомлення їх з методикою використання комп’ютера в майбутній професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectдидактична модельuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleДидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIDACTIC_MODEL_OF_FORMATION.pdfДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.