Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12018
Назва: Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Гедеон (Кравченко), Марина Юліївна
Ключові слова: професійна компетентність
етапи
комп’ютерні технології
майбутні вихователі
дидактична модель
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті представлено дидактичну модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Модель обіймає три етапи: когнітивно-збагачувальний, продуктивно-діяльнісний, креативно-інформаційний. Метою першого етапу було уточнення знань студентів про функції і роботу з комп’ютером у власній і навчальній діяльності та ознайомлення їх з методикою використання комп’ютера в майбутній професійній діяльності.
Опис: Чекан, О. Дидактична модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій / О. Чекан, М.Ю. Гедеон (Кравченко) // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми , 2021. - Випуск 62. - С. 206-214
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12018
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DIDACTIC_MODEL_OF_FORMATION.pdfДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.