Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБундзяк, Ю. В.-
dc.contributor.authorЛіба, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-12-02T13:46:41Z-
dc.date.available2024-12-02T13:46:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11916-
dc.descriptionБундзяк, Ю. В. Особливості використання наочних посібників як засобу формування самоконтролю молодших школярів на уроках математики / Ю. В. Бундзяк, О. М. Ліба // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.86-88.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectурок математикиuk_UA
dc.subjectнаочні посібникиuk_UA
dc.subjectМіжнародні конференціїuk_UA
dc.titleОсобливості використання наочних посібників як засобу формування самоконтролю молодших школярів на уроках математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_using_visual_aids_as_a_means_of_forming_self-control_of_younger_schoolchildren_in_mathematics_lessons.pdfОсобливості використання наочних посібників як засобу формування самоконтролю молодших школярів на уроках математики691.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.