Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893| Назва: | Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States | 
| Автори: | Кончович, Катерина Тиберіївна | 
| Ключові слова: | початкова школа початкова освіта міжнародні конференції | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Видавництво: | Мукачево: МДУ | 
| Опис: | Konchovych, K. T. Sociocultural prerequisites for reforming the primary school in the United States / K. T. Konchovych // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 276-278. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11893 | 
| Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Sociocultural_prerequisites_for_reforming_the_primary_school_in_the_United_States.pdf | Соціокультурні передумови реформування початкової школи в США | 831.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

