Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Название: Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці
Авторы: Шкріба, С.
Ключевые слова: науковий підхід
метод дослідження
методологія
педагогічна персоналія
життєпис
творча спадщина
педагогічні ідеї
історико-педагогічне дослідження
історико-педагогічна наука
Дата публикации: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій
Описание: Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Scientific_approaches_to_research.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.49 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.