Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Titel: Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці
Autoren: Шкріба, С.
Stichwörter: науковий підхід
метод дослідження
методологія
педагогічна персоналія
життєпис
творча спадщина
педагогічні ідеї
історико-педагогічне дослідження
історико-педагогічна наука
Erscheinungsdatum: 2022
Zusammenfassung: У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій
Beschreibung: Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Scientific_approaches_to_research.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.49 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.