Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкріба, С.-
dc.date.accessioned2024-10-17T09:20:11Z-
dc.date.available2024-10-17T09:20:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800-
dc.descriptionШкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці / С. Шкріба // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. - X(50), I.: 269, 2022 Dec. - Р. 69-73uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій. Коротко схарактеризовано особливості кожного з них. Зʼясовано, що деякі наукові підходи, які доцільно використовувати в історико-педагогічних дослідженнях, педагогіка запозичила з інших галузей наукових знань. Наголошено на важливості використання спеціальних підходів, які у своїй сукупності сприятимуть реконструюванню детальної біографії досліджуваної особистості, об’єктивності, установленню причинно-наслідкових зв’язків між фактами. Уточнено,що правильний підбір наукових напрямів забезпечить систематизацію та узагальнення великого масиву досліджуваних джерел. Підкреслено, що використання тих чи інших підходів у науковому дослідженні повинно супроводжуватися алгоритмом їхнього застосування. Наголошено, що тільки органічне поєднання наукових підходів сприятиме якнайповнішому розкриттю досліджуваної теми.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectнауковий підхідuk_UA
dc.subjectметод дослідженняuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна персоналіяuk_UA
dc.subjectжиттєписuk_UA
dc.subjectтворча спадщинаuk_UA
dc.subjectпедагогічні ідеїuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічне дослідженняuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічна наукаuk_UA
dc.titleНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_ approaches_ to_ the_ study _of_ the_ teacher's _personality_ in_ historical-pedagogical_ science.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.