Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorДочинець, Н. М.-
dc.contributor.authorФеєр, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorБокша, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-09-09T06:37:08Z-
dc.date.available2024-09-09T06:37:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11691-
dc.descriptionГаврилець О.В. Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання / Гаврилець О.В, Дочинець Н.М, Феєр О.В, Бокша Н.І. // Інноваційна педагогіка. - Випуск 71. Том 1. 2024. - С.101-107uk_UA
dc.description.abstractВ статті визначено зміст поняття креативність, окреслено актуальність впровадження креативних методів навчання в освітній процес вищих навчальних закладів в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання високого рівня професійного розвитку здобувачів. Проведено маркетингове дослідження здобувачів вищих навчальних закладів Закарпаття у формі опитування з метою вивчення їх рівня та особливостей розвитку творчого мислення (креативності) за допомогою опитувальника креативності. Ідентифіковано прояви творчих здібностей, доступних зовнішньому спостереженню за допомогою контрольного списку характеристик творчого мислення і поведінки Джонсона. В ході дослідження виявлено ряд факторів особистісного характеру, що заважають розвитку креативності респондентів. Проведено оцінку здібностей мислення здобувачів за допомогою методики заснованої на дослідженнях Торенса та Гілфорда. Визначено відношення респондентів до параметрів навчання, характеристики змісту яких дозволяють визначити якому типу навчання вони віддають перевагу – традиційному чи креативному.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectметод «мозкового штурму»uk_UA
dc.subjectевристичні методиuk_UA
dc.subjectімітаційні ігрові методиuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing _research _of_ the_ level_ of_ development_ of _creative_ thinking.pdfМаркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання870.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!