Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11691
Назва: Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Дочинець, Н. М.
Феєр, Оксана Валеріївна
Бокша, Наталія Іванівна
Ключові слова: креативність
методи навчання
опитування
творчі здібності
метод «мозкового штурму»
евристичні методи
імітаційні ігрові методи
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): В статті визначено зміст поняття креативність, окреслено актуальність впровадження креативних методів навчання в освітній процес вищих навчальних закладів в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання високого рівня професійного розвитку здобувачів. Проведено маркетингове дослідження здобувачів вищих навчальних закладів Закарпаття у формі опитування з метою вивчення їх рівня та особливостей розвитку творчого мислення (креативності) за допомогою опитувальника креативності. Ідентифіковано прояви творчих здібностей, доступних зовнішньому спостереженню за допомогою контрольного списку характеристик творчого мислення і поведінки Джонсона. В ході дослідження виявлено ряд факторів особистісного характеру, що заважають розвитку креативності респондентів. Проведено оцінку здібностей мислення здобувачів за допомогою методики заснованої на дослідженнях Торенса та Гілфорда. Визначено відношення респондентів до параметрів навчання, характеристики змісту яких дозволяють визначити якому типу навчання вони віддають перевагу – традиційному чи креативному.
Опис: Гаврилець О.В. Маркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання / Гаврилець О.В, Дочинець Н.М, Феєр О.В, Бокша Н.І. // Інноваційна педагогіка. - Випуск 71. Том 1. 2024. - С.101-107
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11691
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing _research _of_ the_ level_ of_ development_ of _creative_ thinking.pdfМаркетингове дослідження рівня розвитку творчого мислення здобувачів навчальних закладів в контексті адаптації креативних методів навчання870.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.