Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642| Назва: | Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі |
| Автори: | Кравченко, Леся Степанівна Липчанко-Ковачик, Оксана Куричка, Тетяна |
| Ключові слова: | методика викладання зарубіжної літератури старша школа ліричні твори психолого-педагогічні особливості навчання |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Дрогобич |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури. |
| Опис: | Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| FEATURE_OF_IMPLEMENTATION.pdf | ОСОБЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕТАПУ «ЕМОЦІЙНОЇ ПАУЗИ» НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ЛІРИЧНИХ ТВОРІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ | 887.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.